Média a my

Představujeme Milana Straku

Milan Straka, business development manager pro značku Fortinet

Nedávno jste vyměnil „vizitku" Esetu za tu od Veracompu. Proč právě Veracomp?

Chtěl jsem, aby pro mě práce nebyla prací. Hledal jsem tedy hlavně velkou důvěru vedení a možnost mít v práci volné ruce. Přál jsem si, aby se na mě lidi usmívali, když ráno rozrazím dveře do kanceláře. Měl jsem na Veracomp velmi dobré reference, tak jsem si je šel ověřit. (smích)

 

Dokážete už teď říci, že to bylo dobré rozhodnutí?

Každá mince má dvě strany, stejně je tomu i u Veracompu. Člověk tady najde přátelský rodinný kolektiv, totální svobodu v práci a důvěru v zaměstnance, s jakou jsem se zatím ve svých pracovních rolích nesetkal. Na druhou stranu člověk může zapomenout na desítky korporátních firemních benefitů. Je to hodně na zvážení, zda člověk ocení spíše masáže a více stravenek, nebo svobodu v práci a to, že se může spolehnout na kolegy. Ve Veracompu neříkáme lidem lidské zdroje. Protože zdroje jsou určeny k vyčerpání. To asi hovoří za vše.

 

Jaké značky ve Veracompu zastupujete a jaká je Vaše role?

Úkol zněl jasně. Rozvoj partnerského kanálu v rámci bezpečnostního řešení Fortinet. Hovořím s partnery, jak řeší bezpečnost, kde vidí prostor u koncových zákazníků, kam směřují bezpečnostní trendy. Všude se teď například skloňuje téma GDPR, a ani Veracomp nespí a je připravený s partnery i zákazníky tuto problematiku řešit. Na pomoc mám excelentní presale inženýry, jak na straně Veracompu, tak na straně Fortinetu, bez nich by to prostě nešlo.

 

Čím jste si v poslední době udělal radost?

Udělal jsem si radost nákupem letenek do belgického města Brugy. Na památky mě a moji přítelkyni moc neužije, takže to vidíme na pořádný hrnec slávek, belgické silné pivo a asi to zajíme vaflí. Protože kdo neměl vafle, jako by v Belgii nebyl! (smích)

Další články

RSS

Naši partneři o nás