Naďa Bogdányi přinese synergii česko-slovenskému marketingu Veracompu

Distributor s přidanou hodnotou Veracomp oznámil organizační změnu. Head of marketing department pro Českou republiku a Slovensko se stala Naďa Bogdányi. Od progresivní manažerky se zálibou v nových technologiích a postupech, si CEO Veracompu Petr Janda slibuje především užší propojení marketingových aktivit v obou zemích, sdílení know-how a nové společné projekty.

Naďa Bogdányi bude mít na starosti dohled nad všemi marketingovými aktivitami společnosti pro obě země, stejně tak řízení početného týmu specialistů. Kromě zástupců výrobců bude komunikovat i s partnery a prohlubovat spolupráci na projektech jako je ICT Blog, Firewall Nestačí či Bezpečné IT z domu.

„Chceme být aktivní a progresivní“
Těší mě, že se mohu podílet na budování značky Veracompu a spolupracovat se skvělým týmem, který tu vznikl. Veracomp mi dal příležitost opět se posunout kupředu – a toho si nesmírně vážím,“ řekla k jmenování Naďa Bogdányi. „Rádi bychom posunuli vnímání našeho marketingu na novou úroveň – chceme být proaktivní a progresivní,“ nastínila plány do budoucna.

Dosažení cílů postavené na týmové práci
V českém marketingu povede Olgu Frídlovou (Social media specialist), Ditu Klapkovou (Event strategist) a Štěpána Feika (Content marketing & PR specialist). Slovenskou pobočku pak tvoří Barbora Přidalová (PR specialist) a Katarína Vítkovská (Marketing & Business event specialist). Oba týmy jsou zaměřené na rozvoj jednotlivých značek z portfolia společnosti a tzv. brand awareness.

Budování vztahů a důvěry
Naďa Bogdányi působí ve Veracompu více než čtyři roky. Její největší vášní je právě marketing a vše s ním spojené. „Těším se na nové příležitosti a zážitky spojené s touto prací i v další zemi. Spolupráce s partnery byla vždy o budování silných vztahů, pomoci a vzájemné důvěře – právě na to se budu soustředit,“ dodává Bogdányi.

X